Maak je keuze

Je bent nu op de website van Buermans in Herselt (2230). Wil je bestellen bij Slagerij Buermans in Berchem?

Buermans Herselt Ga naar website Buermans Berchem

Jaarlijks verlof van 11juli tem 4 augustus!

Veelgestelde vragen

 

Waarom moet ik mij registreren als klant?

Registreren is niet verplicht, maar wel gemakkelijk indien je regelmatig bestellingen plaatst.

Bij je eerste aankoop vragen we je gegevens op te geven, zodat we je als klant kunnen registreren. Bij alle volgende aankopen kan je je aanmelden met je e-mailadres of gebruikersnaam en paswoord. Zo heb je een eigen account en moet je niet steeds alle gegevens terug invullen. Je wachtwoord kan je zelf kiezen. 

 

Tot wanneer kan ik bestellen?

Om een zo vlot mogelijke service te garanderen, en ervoor te zorgen dat de producten steeds kraakvers zijn, hanteren wij onderstaande bestelregels, rekening houdend met onze sluitingsdagen (zondagnamiddag en maandag). De meeste van onze producten dienen uiterlijk 1 dag op voorhand besteld te worden. Wij werken echter ook met bestelartikelen, waarvan de leverdatum vermeld wordt bij het betreffende product. In dat geval zal de volledige bestelling slechts afgehaald kunnen worden vanaf de leverdatum van het product met de laatste leverdatum.

Uiteraard kan je ook steeds een paar dagen op voorhand je bestelling doorgeven.

 

Kan ik een opmerking plaatsen bij de bestelling?

Jazeker, net voor je de bestelling gaat versturen, kan je enkele opmerkingen, of specifieke wensen over je bestelling kenbaar maken.

 

Ik heb een bestelling geplaatst en wil er graag nog wat aan toevoegen. Wat is de handigste manier daarvoor?

Het makkelijkste is om nog een bestelling te plaatsen, en bij opmerkingen kenbaar maken dat je reeds een bestelling geplaatst hebt zodat we deze bij elkaar kunnen zetten.

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling aanvaard is?

Na het bevestigen van je bestelling, krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail. De bevestiging bevat een overzicht van de bestelde producten en hun hoeveelheid, de prijs, het bestelnummer en het afhaalpunt (Slagerij Buermans, Dorp 69, 2230 Herselt). Wanneer wij je bestelling hebben afgehandeld, krijg je eveneens een e-mail dat je bestelling klaarstaat voor afhaling.

 

 

Wat als een product niet op voorraad is?

De meeste van onze producten die in de webshop staan hebben we in voorraad en kunnen onmiddellijk geleverd worden. Slagerij Buermans werkt echter steeds met verse producten, dus het kan altijd gebeuren dat onze voorraad van een bepaald product tijdelijk uitgeput is, in dat geval laten we je zo snel mogelijk weten wanneer je het opnieuw kan bestellen of bieden we een alternatieve  oplossing aan.

 

Moet ik vooruit betalen in de webshop?

Nee, alle bestellingen dienen betaald te worden bij afhaling. Let wel: bij het doorgeven van een bestelling bent u gebonden aan de betaling hiervan. In geval van niet afhaling, zal de rekening u alsnog worden toegestuurd.

 

Kan er een factuur gemaakt worden van mijn bestelling?

Ja dat kan, als je de juiste gegevens en omschrijving van het factuur doorgeeft.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Slagerij Buermans Online?

Bestellingen geplaatst via de webshop dienen betaald te worden bij afhaling in de winkel. Er kan contant betaald worden, via bankcontact, of met elektronische maaltijdcheques (Sodexo of Ticket restaurant)

 

 

Waarom moet ik soms meer of minder betalen dan op mijn orderbevestiging vermeld staat?

Slagerij Buermans werkt met gewichtsprijzen. Dat wil zeggen dat de producten gewogen worden aan een kiloprijs. Om je een idee te geven van de kostprijs van de gewenste artikelen hebben we deze kiloprijs omgezet naar een stuk prijs. Dit is gebaseerd op het gemiddelde gewicht van een product en kan dus licht afwijken van het effectieve gewicht en dus de effectieve prijs. De bestelling wordt bij het samenstellen gewogen in de winkel. Dit is het correcte gewicht en dus de correcte uiteindelijk te betalen prijs.